Saturday, July 13, 2013

Study Mood.

Assalamualaikum.

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak koranggg! 

Buat sikit sikit. Slow and steady gitu :) - Google Images. 

Gambar tu, sesuai sangat dengan mood study aku sekarang ni. Baru terhegeh hegeh start buat nota wei hahahaha. It's okay. Aku rasa aku boleh buat. Aku percaya aku boleh buat. Masih belum terlambat. Thank you Allah for giving me the strength :') Dalam bulan kerahmatan ni.

Dapat buku ngan pen ni sempena minggu sains ngan matematik haritu. Dapat idea ni lepas Maghrib 1 Ramadhan haritu heee. Sweet sangat Allah :')

Mana dah study, mana belum. Jauh lagi perjalanan ni...

1) Buat nota ringkas
2) Baca dan fahamkan 
3) Buat latihan 
4) Semak dan fahamkan lagi

Okayyy. Aku rasa aku jarang update blog lepas ni. Murah rezeki kita jumpa hujung Ramadhan atau masa hari Raya. Panjang umur kita jumpa lagi Ramadhan tahun depan tau. Assalamualaikum dear bloggers.

,5 Ramadhan 1434 :)

2 comments :

  1. Percaya pada diri .. yeaayyyyy !!! :D mind follow me dear :)

    ReplyDelete
  2. singgah kejap :) bgus entry awk, suka tgk gmbr kat ats tuu. nice:D

    ReplyDelete