Friday, December 28, 2012

Awww Oxford Shoes!


Assalamualaikum.

Pergh ni lah tajuk entry yang paling gedik pernah aku buat hahaha. Aku slalunya rock wakakaka tapi kengkadang sisi feminin aku ni nak kluar jugak. Macam suka main ngan baby, pakai mask sebelum tido, stalk pemain bola. Eh macam selalu je feminin :')

Aku suka gila der ngan kasut Oxford. Walaupun macam lelaki tapi stylo kot. Apa yang buatkan dia nampak cantik? Sebab ada tali. Ye, sebab ada tali (angguk angguk kepala). Aku amik gambar-gambar ni kat We Heart It. Meleleh air liur tengok kasut-kasut ni. Geramnya. Geram sebab tak dapat hehe.

Kau tengok ni weh. Cantik sangat ni weh. Warna cenggini favourite aku ni weh.

Aku tak suka sangat corak vintage. Siapa feminin sesuai pakai. Eh aku?

Stylo an an an.

Macam sesuai buat hantaran kahwin ni. Bak sini kekekeke.

Ohh my... Tak tau nak cakap apa dah -___-

Aku ada satu je kasut Oxford ni.......... Sembang lebih tapi ada satu je.......... K.......... RM50 tu bhai. Aku prefer kualiti bukan kuantiti. Kau ada kasut tak cukup 3 rak pon tapi kalau setiap kali lepas pakai putus, baik tak yah. Aku beli  kasut ni masa raya lepas. Pakai baju kurung pastu kasut Oxford.......... Tak caye? Aku ilek je pakai wahahaha :D

Siapa pakai camni? Rasa diri cool tak? Hahahaha.

9 comments :

  1. cantik2 !! :D memang standard harga die rm50 ek ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ahhh kalau beli kat mall. Kalau kat luar tak tau la harga berapa. RM20 pon dapat kot.

      Delete
  2. hahahaha comel kan ?? wa ada dua , satu vintage satu lg wana pink pastel mmg sesuai untuk ladies la kan , tapi wa jarang pakai sebab lebih prefer sneaker heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel giler seh! Wah cantiknya. Jeles ahhh :')

      Delete
  3. wah..cntik la..:)
    simple but elegan,,
    nway, follow here..:)

    ReplyDelete
  4. comel jugak. Akak follow blog ni. :)

    ReplyDelete
  5. Dah follow sini. #1794 :)

    Vintage is nice.

    ReplyDelete