Wednesday, November 14, 2012

OLEMIRA: First Noticed.

Assalamualaikum.

Haritu bola Malaysia lawan Thailand tak menaikkan semangat aku nak buat OLEMIRA. Harap-haraplah malam ni game best, ok? Petang ni plak ada perlawanan hoki Piala Sultan Johor. Aku memang suka tengok game hoki selain bola. Boleh baca di sidebar sebelah kalau nak tau bila aku start minat tengok hoki :)

Dulu aku buat OLEMIRA ni untuk pemain bola je. Sekarang pemain hoki pun aku nak buat jugak. Sukati I la yek nak buat pemain bola ke pemain hoki ke. Nanti kalau tensen-tensen I baca entry sendiri jugak bhahahaha.

Faeez Ibrahim

- Facebook: UniKL-IBIL Hockey Team.

Dia adalah orang pertama yang aku perasan dalam team ni. Sebab dia kapten der. Pakar pukulan sudut penalti. Eh benda biru kat tangan tu pebende ek. 

Amir Farid

- Facebook: UniKL-IBIL Hockey Team.

Dia pun aku perasan awal-awal jugak. Sebab dia... cute haha! He's an ohsem striker u know. Tengok tak masa lawan Jerman haritu. Pergh macam hero penyelamat.

Shazril Irwan

- Facebook: UniKL-IBIL Hockey Team.

Perasan dorang awal-awal sebab kembar. Dulu macam pelik ah tadi dia ada kata bawah, pastu kat atas. Laju gila dia lari. Tadi rambut tegak, pastu tak tegak dah. Oh kembar wei kembar hahaha.

Shazrul Imran

- Facebook: UniKL-IBIL Hockey Team.

Kembar kan, ofkos la yang kiri. Sama ke muka. Aku rasa tak. Iras tu adala. Ni adik, yang atas tu abang..... kot! Wahahaha :D

Good luck uolls untuk game harini, piala Sultan Johor ni. Dapatkan 3 mata penuh. InsyaAllah :) N untuk perlawanan bola harini lawan Hong Kong, kasi gempak ah!

1 comment :

  1. Waa , rajinnya . hahaha . kalau saya , maaf lah . tengok bola pun malas . hehehe :)

    ReplyDelete