Saturday, September 29, 2012

OLEMIRA: Malaysia's Midfielders.

Assalamualaikum.


Aku rasa dah lama dah aku nak update pasal OLEMIRA ni tapi bila aku nak search gambar kat google je amik masa berjam. Aku pun tak tau lah nape padahal cuma perlu save satu gambar je kot. Sedar sedar dah page terakhir tapi satu gambar pun takde. Pastu tukar pemain-pemain lain dan a'ah benda ni berlaku berulang-ulang kali sampai aku tersedar yang aku tak siap homework lagi dan entry ni terpaksa disimpan dalam draft.

Tapi harini homework dah siap. Maka dengan senang hati cari gambar di google. Mungkin berkat berhempas pulas siapkan homework sebab nak update blog ni hah, gambar pemain midfielder yang dijumpa pun dalam keadaan gumbira :D

Baddrol Bakhtiar

- Google Images.

Muka Baddrol Bakhtiar ni manis bila dipandang sebab tu bila tengok dia macam buat silap masa main bola terus tak jadi rasa nak marah hehehe. Pastu bila dalam game, takdela main secara individu, pentingkan teamwork. 

Irfan Fazail

- Google Images.

Dia sekarang kapten B-22 kan. Ya aku baru perasan dia main posisi tengah masa lawan Indonesia haritu.

Nazmi Faiz

- Google Images.

Nazmi Faiz weh. Shoot gempak. Score cantik. Senyum menawan. Suara comel. Dah ah tarikh birthday kita sama an an wahaha tu pun nak gitau. Nampak sangat takde benda nak tulis haha sebab dah lama tak tengok Nazmi main bola.

Pemain midfielder ni kira terel la sebab boleh attack, boleh defend. Gambar dorang pon cukup gumbira bukan wahahaha.

3 comments :