Saturday, April 28, 2012

Beli Novel di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur.

Assalamualaikum.

Aku kan jenis yang mudah excited dan seorang yang kurang penyabar, jadi hari pertama pesta buku antarabangsa KL aku dah gi dah. First day, so tak ramai sangat orang. 

Mula-mula gi kat Karangkraf. Pastu gi kat bahagian buku-buku rujukan ngan latihan. Aku dah tak sesabar nak gi kat bahagian PTS. Tahan tahan je diri nih menahan siksa azab cintamu aduh aduh mana tahan batinku... lagu ni best...

K pastu gi PTS. Akulah yang paling teruk sekali tahap exsitednya weh. Berapa kali ntah pusing. Dalam kepala dah set nak beli 3 novel. Cari-cari dapat 'Kelab Jejaka Tampan'. Pusing-pusing jumpa 'Jutawan Gedik'. Aku nak 'Cik Propagandis' tapi takde. 

So beli dua novel ni;

 -PTS

And tambah lagi satu.

-Google Images.


Ok tu je. Nak bagitau novel apa yang aku beli. Assalamualaikum.

No comments :

Post a Comment