Monday, April 30, 2012

OLEMIRA.

Assalamualaikum.

Kalau siapa pernah baca blog aku yang dulu, tahulah yang aku minat tengok bola. Aku suka syok sendiri baca entry-entry aku pasal bola pastuh tersengih sengsorang. Aku export blog lama. Bila bosan, aku baca balik entry-entry yang aku pernah tulis pasal bola. Macam cool gila je ss baca entry sendiri haha well itu perkara biasa.

Baca entry-entry kat blog lama and terperasan 'OLEMIRA'. Oh hahaha aku jadi pengulas pasal pemain-pemain Harimau Malaya bai. Wan Zaharulnizam, Baddrol Bakhtiar ngan Nazmi Faiz Mansor je yang aku baru tulis. Lepas tengok bola Malaysia lawan Sri Lanka rasa macam semangat nak tulis pasal bola.

Kalau yang tak tahu OLEMIRA tu mende (hekleh cakap macam famous sangat), OLEMIRA ni macam aku tulis pasal pemain-pemain bola kat Malaysia nih ikut pandangan aku. Haruslah 'pandangan' sebab pemain bola Malaysia hensem hensem belaka wakaka.

InsyaAllah, akan ditulis secepat mungkin sebab aku yang excited lebih.

No comments :

Post a Comment